တစ္ကမၻာလံုးနွင့္တစ္ေယာက္ အခန္း-၁၁၊၁၂၊၁၃၊၁၄၊

တစ္ကမၻာလံုးနွင့္တစ္ေယာက္  အခန္း-၁၁၊၁၂၊၁၃၊၁၄၊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            အခန္း - ( ၁၁ )
ဦးဝီရသူသည္ စစ္အက်ဥ္းေထာင္အတြင္းရွိ အခန္းတစ္ခု၏ ဆက္တီခံုေပၚတြင္ ထိုင္ေနသည္။ ခဏၾကာေတာ့ အခန္းအတြင္းသို႔ ေထာက္လွမ္းေရးမ်ား ဝင္လာသည္။ ေထာက္လွမ္းေရးတစ္ဦးက " အရွင္ဘုရားကို ေမးဖို႔၊ ျမန္းဖို႔ ေခၚလာတာပါ။ ဆရာေတာ္ ဦးဇဋိတနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ေမးစရာရွိတယ္ "

ဦးပဥၥင္းက " ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေမးပါ၊ ႀကိဳက္တာေမးပါ။ သူ႔အေရွ႕လည္း ေမးရတယ္၊ ကြယ္ရာလည္း ေမးလို႔ရတယ္ "

"ဒါေပမယ့္ ဒီလိုေတာ့ ေမးလို႔မရဘူး။ တပည့္ေတာ္တို႔က ဗုဒၶဘာသာဆိုေတာ့ သကၤန္းပါေနလို႔ မေမးရဲဘူး။ အရွင္ဘုရား သကၤန္းခြ်တ္ေပးပါ"

ထို႔ေၾကာင့္ ဦးပဥၥင္းက လက္နွစ္ဖက္ကို ဆန္႔တန္းေပးလိုက္သည္။ ေထာက္လွမ္းေရးမ်ားက ဦးပဥၥင္း၏ သကၤန္းကို ဆြဲခြ်တ္လိုက္ၾကသည္။ အတြင္းခံသကၤန္းက က်န္ေနသည္။ သူတို႔က ဦးပဥၥင္းအား အက်ၤ ီ ေပးသည္။

"ေထာင္ပံုစံဆိုရင္ ဝတ္မယ္။ အရပ္ဝတ္အရပ္စားဆိုရင္ မဝတ္နိုင္ဘူး"ဟု ဦးပဥၥင္းက ျငင္းသည္။

"ေထာင္ပံုစံကေတာ့ ဒီမွာမရွိဘူး။ ဒါပဲ ဝတ္ရမယ္"

ထို႔ေၾကာင့္ ဦးပဥၥင္းသည္ ကမ္းေပးသည့္ အကၤ် ီ ီကို ယူကာ ဝတ္လို္က္သည္။ အတြင္းခံသကၤန္းအေပၚမွ အကၤ ီ်လက္ရွည္ကို ထပ္ဝတ္လိုက္သည္။ ပုဆိုးကိုလည္း သင္းပိုင္ဝတ္သကဲ့သို႔ ဝတ္လိုက္သည္။ အတြင္းခံသကၤန္းကိုပါ ခြ်တ္ေပးရန္ ထပ္ေတာင္းသျဖင့္ ဦးပဥၥင္းက ထပ္မံခြ်တ္ေပးလိုက္ရသည္။
သကၤန္းအားလံုး ခြ်တ္ေပးလိုက္ျပီးသည့္ေနာက္မွာေတာ့ သူတို့က အေပၚမွာထိုင္ျပီး ဦးပဥၥင္းကို ေအာက္သို႔ ေျပာင္းထိုင္းခိုင္းသည္။

"သကၤန္းခြ်တ္လိုက္တာနဲ႔ ဘဝကေျပာင္းျပန္ပဲေလ။ သိကၡာခ်တာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ ရြတ္ဖတ္စရာမလိုဘူး။ သကၤန္းခြ်တ္တဲ့ဘုန္းႀကီးမွာေတာ့ အျပစ္္မရွိဘူးေပါ့။ သကၤန္းဆြဲခြ်တ္တဲ့ လူေတြကေတာ့ အျပစ္ၾကီးတာေပါ့။ ဘုရားအေရ ခြာပစ္တာေလ။ သာသနာဖ်က္အဆင့္မ်ိဳး ေရာက္သြားတယ္"ဟု သူက ဆိုသည္။

ဦးပဥၥင္းကို ငါးရက္တိုင္တိုင္ လူတစ္ေယာက္ျပီး တစ္ေယာက္ေျပာင္းကာ ေဘးၾကပ္နံၾကပ္သေဘာမ်ိဳးျဖင့္ စစ္ေဆးၾကသည္။ ဦးပဥၥင္း၏ ေရွ႕စကား ေနာက္စကား ညီ၊ မညီ ၾကည့္ၾကသည္။ ျပီးလွ်င္ စစ္ေဆးသူေျပာင္းတိုင္း ပုစၧာတစ္ပုဒ္ကို ျပန္ျပန္ေမးသည္ဟု ဆရာေတာ္က ဆိုသည္။

"ဦးဇင္းမွာ သူတို႔ သံသယရွိတာ ဘာမွမေတြ႕ဘူး။ ေက်ာက္ဆည္အဓိကရုဏ္းက ဦးဇင္းနဲ႔ပတ္သက္မႈမရွိဘူးဆိုတာ သူတို႔ကိုယ္တိုင္ ယံုၾကည္တယ္။ ျပန္လႊတ္ဖို႔ပဲ။ မနက္ျဖန္ ျပန္လႊတ္မယ္။ ကတိေပးျပီးသြားျပီ"ဟု ဦးဝီရသူက သူ႔အား စစ္ေဆးေမးျမန္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္ျပီး အျပစ္မရွိေၾကာင္း ေတြ႕ရသျဖင့္ ျပန္လႊတ္ေပးရန္ ဆံုးျဖတ္ခဲ့သည့္ အစီအစဥ္ကို ေျပာျပသည္။

သို႔ေသာ္ မထင္မွတ္ထားသည့္ ျဖစ္ရပ္တို႔က အေၾကာင္းဖန္လာေလသည္။ ထိုေန႔ညက " ဝီရသူ လြတ္ေျမာက္ေရး ဒို႔အေရး "ဟုုဆိုကာ မစိုးရိမ္ေက်ာင္းတိုက္မွ သံဃာေတာ္မ်ားက ဦးဝီရသူလြတ္ေျမာက္ေရးအတြက္ ဆႏၵျပေတာင္းဆိုၾကေတာ့သည္။ အစိုးရက ေသနတ္ျဖင့္ ပစ္ခတ္ရသည္အထိ ျဖစ္သြားခဲ့ရသည္။ သံဃာတခ်ိဳ႕ ဒဏ္ရာရခဲ့သည္။ ထိုဆႏၵျပမႈတြင္ သံဃာေတာ္ ၁၇ ပါး ေထာင္ထဲသို႔ ေရာက္သြားခဲ့သည္ဟု ဦးပဥၥင္းက ဆိုသည္။

" သူတို႔ကို ေထာင္ထဲပို႔ရမယ္ဆိုေတာ့ ဦးဇင္းကို ျပန္လႊတ္လို႔ မရေတာ့ဘူး။ သူတို႔က လာေလွ်ာက္တယ္။ ဦးဇင္းလည္း ေထာင္ထဲသြားရေတာ့မယ္။ ျပန္လႊတ္လို႔မရေတာ့ဘူး "ဟု ေထာင္ထဲသို႔ ေရာက္ခဲ့ရသည့္ အျဖစ္ကို ဦးဝီရသူက ယခုလို သံုးသပ္သည္။

" ဦးဇင္းကို ျပန္လႊတ္ခ်င္တဲ့အဖြဲ႕နဲ႔ မလႊတ္ခ်င္တဲ့အဖြဲ႕ ႏွစ္ဖြဲ႕ရွိတယ္။ မလႊႊတ္ခ်င္တဲ့အဖြဲ႕က ဦးဇင္းတရားပြဲဆို လံုၿခံဳေရးယူရတယ္၊ အလုပ္ရႈပ္တယ္၊ ဦးဇင္းကို ေထာင္ထဲထည့္ထားခ်င္တယ္။ ျပန္လႊတ္ခ်င္တဲ့ အဖြဲ႕ကေတာ့ ဘာမွ မက်ဴးလြန္းလို႔ "

သို႔ျဖင့္၍ ဦးပဥၥင္းကို မလႊတ္ခ်င္သည့္အဖြဲ႕က သံဃာထဲဝင္ကာ ဆူပူအံုၾကြေအာင္ ေျမွာက္ေပးသည္။

စစ္ေၾကာေရးတြင္ ဦးပဥၥင္းသည္ မည္သို႔နွိပ္စက္ခံေနရသည္၊ မည္သို႔ ရက္စက္ေနၾကသည္ စသည္ျဖင့္ သံဃာေတာ္ေတြ မခံမရပ္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ျပီး ဆႏၵျပပြဲျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ဦးဝီရသူက ယူဆသည္။

" တကယ္က စစ္ေၾကာေရးမွာ ငါးရက္ကာလ အေကာင္းဆံုးေကြ်းတယ္။ မနက္စာ၊ ေန႔လည္စာ အေကာင္းစားပဲ၊ ညစာေတာင္ စားဦးမလား ေမးေသးတယ္။ ရိုက္နွက္တာလည္း မရွိဘူး " ဟု သူက ဆိုသည္။

ဤသို႔ျဖင့္ ဦးဝီရသူသည္ စစ္ေၾကာေရးတြင္ အျပစ္မရွိသျဖင့္ ျပန္လႊတ္ေပးရန္ စီစဥ္ျပီးမွ ရုတ္တရက္ သံဃာေတာ္မ်ား ဆႏၵျပလိုက္ျခင္းေၾကာင့္ စစ္အက်ဥ္းေထာင္မွတစ္ဆင့္ မႏၲေလးၿမိဳ႕၊ အိုးဘိုအက်ဥ္းေထာင္သို႔ အပို႔ခံလိုက္ရေလသည္။

" စစ္အက်ဥ္းေထာင္ကေန အိုးဘိုေထာင္ကို ပို႔ေတာ့မယ္။ အမႈရင္ဆိုင္ရေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ ဘယ္လိုျဖစ္မယ္မွန္းမသိေတာ့ ေရအဝေသာက္သြားရတယ္။ ဦးဇင္းမွာ ပိုက္ဆံေတြလည္း ပါသြားတယ္။ ခ်မ္းခ်မ္းသာသာေနလို႔ရတယ္ "

ထို႔ေနာက္ ဦးပဥၥင္းဦးဝီရသူကို အျဖဴေရာင္ ဗင္ကားေလးျဖင့္ မႏၲေလးအိုးဘိုအက်ဥ္းေထာင္သို႔ ေခၚေဆာင္သြားေလေတာ့သည္။
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
                                            အခန္း - ၁၂

စစ္အက်ဥ္းေထာင္တြင္ ငါးရက္ၾကာမွ် စစ္ေဆးျပီးေနာက္ ဦးပဥၥင္းဦးဝီရသူကို မႏၲေလးအိုးဘိုေထာင္သို႔ ပို႔လိုက္ၾကသည္။ ဆရာေတာ္၏အမႈကို မႏၲေလးအိုးဘိုေထာင္အတြင္းရွိ အထူးတရားရံုးတြင္ တရားစီရင္ၾကသည္။ ဦးပဥၥင္း၏ယာဥ္ေမာင္း အစ္ကိုဝမ္းကြဲေတာ္စပ္္သူသည္လည္း ဦးပဥၥင္းနွင့္အတူ အဖမ္းခံခဲ့ရျခင္းျဖစ္ရာ အထူးတရားရံုးတြင္ အတူတူရံုးထုတ္ခံၾကရသည္။

အထူးတရားရံုး၏ တရားခြင္တြင္ ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူတို႔ဘက္မွ ၎တို႔နွစ္ဦးတည္းသာ ရွိျပီး ေရွ႕ေနမငွားရ၊ မိသားစုလည္း မလာရ။ အစိုးရဘက္မွ ရဲဝန္ထမ္း၊ စစ္သား၊ ရပ္ကြက္လူၾကီး၊ တရားသူၾကီး၊ ေရွ႕ေန၊ ဥပေဒအရာရွိတို႔အပါအဝင္ ပရိသတ္စုစုေပါင္း တစ္ရာခန္႔ရွိသည္ဟု ဆရာေတာ္က ဆိုသည္။

တရားခြင္တြင္ စစ္ေဆးၾကရာ၌လည္း အႀကိမ္ႀကိိမ္အခါခါ ခ်ိန္းဆိုစစ္ေဆးျပီးမွ အမိန္႔ခ်ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေလ၏။ မႏၲေလးအိုးဘို အက်ဥ္းေထာင္အတြင္းရွိ အထူးတရားရံုးတြင္ တရားရင္ဆိုင္ခဲ့ရသည့္ အေတြ႕အၾကံဳကို ဆရာေတာ္က ယခုလို မွတ္ခ်က္ျပဳသည္။

" တကယ္တမ္းက မစစ္ေဆးဘူး။ ခဏခဏရံုးခ်ိန္းတယ္ဆိုတာ သိေအာင္ေပါ့ေလ။ သူတို႔ေခၚတိုင္း လက္ထိပ္တန္းလန္းနဲ႔ သြားရတယ္။ မႏၲေလးေထာင္ဝင္းထဲက အထူးတရားရံုးမွာ စစ္ျပီး ခ်က္ခ်င္းခ်ပစ္လိုက္တာ "

ဦးပဥၥင္းကို ပုဒ္မငါးခုျဖင့္ ေထာင္ဒဏ္စုစုေပါင္း ၂၅နွစ္ ခ်မွတ္လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။ ေထာင္ထဲတြင္ ၂၅နွစ္ၾကာ ျဖတ္သန္းရေတာ့မည္ ဆိုေသာအခါ ဦးပဥၥင္းသည္ မဟာစည္ဆရာေတာ္ၾကီး၏ သံေပါက္ဂါထာတစ္ပုဒ္ကိုသာ နွလံုးသြင္းမိသည္။

" အေဟာင္းကိုလည္း မျပန္နဲ႔
အသစ္ကိုလည္း မၾကံနဲ႕
ျဖစ္ဆဲရုပ္နာမ္ ပစၥဳပၸန္
အမွန္တည့္ေအာင္ ရႈရမည္ " ဟူေသာ သံေပါက္ဂါထာေလးျဖစ္သည္။

အတိတ္ကို ျပန္မၾကည့္ရန္၊ အနာဂတ္တြင္လည္း စိတ္ကူးမယဥ္ေနရန္နွင့္ လက္ရွိမ်က္ေမွာက္အေျခေနကို ႀကိဳးစားျဖတ္သန္းနိုင္ရန္အတြက္ စပ္ဆိုထားျခင္းျဖစ္သည္ဟု ဦးဝီရသူက ဆိုသည္။

ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူ ေထာင္ထဲေရာက္သည္နွင့္ ရင္ဆိုင္ရသည့္ ျပႆနာတစ္ခုက ဆြမ္းဘုဥ္းေပးဖို႔ျဖစ္သည္။ ေထာင္က ေကြ်းသည့္ ထမင္းက မာလြန္းသျဖင့္ " အေပၚကေန ပစ္ခ်လိုက္ရင္ ေအာက္မွာ ေဒါင္းေဒါင္း ေဒါင္းေဒါင္းျမည္တယ္ "ဟု ဆရာေတာ္က ဆိုသည္။ သူ႔တြင္ အစာအိမ္ေရာဂါရွိသျဖင့္ ဒီလိုထမင္းမ်ိဳးကို ေန႔တိုင္းဘုဥ္းေပးရန္အတြက္ အခက္အခဲရွိသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ နည္းလမ္းတစ္ခုရွာရ၏။ ထိုအခါ ၂၄ နာရီတြင္ တစ္နပ္တည္းသာ ဆြမ္းဘုဥ္းေပးေသာ ဓူတင္က်င့္စဥ္ကို က်င့္ရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္ေလသည္။ ယင္းသို႔ ဓူတင္က်င့္စဥ္ကို က်င့္ကာ ဆြမ္းတစ္နပ္တည္း ဘုဥ္းေပးျခင္းအားျဖင့္ အစာအိမ္ေရာဂါကိုလည္း မထိခိုက္ေတာ့သလို မိမိစိတ္ကို ဆံုးမရာလည္းေရာက္သည္ဟု ဆင္ျခင္ေတြးေတာကာ က်င့္ၾကံခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုအခါ တစ္ရက္လွ်င္ ဆြမ္းတစ္နပ္သာ ဘုဥ္းေပးရသည့္အတြက္ ဦးပဥၥင္းသည္ အင္အားနည္း၍လာသည္။

ထိုအခ်ိန္တြင္ ေထာက္လွမ္းေရးအဖြဲ႕က ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူ၏ ေက်ာင္းတိုက္သို႔ ဝင္ေရာက္ရွာေဖြရာ အေထာက္အထားမ်ားထပ္ရသည္ဟုဆိုျပီး ေထာင္ထဲတြင္ ဆရာေတာ္ကို ထပ္မံစစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ၾကသည္။ မ်က္နွာကို အဝတ္စည္းကာ ေမးျမန္းၾကသည္။ မထိုင္ခိုင္း။ တစ္ညလံုး မတ္တပ္ရပ္ကာေနေစသည္။ ဦးပဥၥင္းက ဝင္ေလ ထြက္ေလမွတ္ဖို႔ ႀကိဳးစားသည္။

သို႔ေသာ္ ဓူတင္က်င့္ထားသည့္အရွိန္ေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္က အားနည္းကာေနသည္။ သူ၏ ေျခေထာက္မ်ားလည္း တျဖည္းျဖည္း ယိမ္းယိုင္ကာလာေလသည္။

ထိုအခ်ိန္မ်ိဳးတြင္ စစ္ေဆးသူ ေထာက္လွမ္းေရးမ်ားက အနားရွိ စားပြဲခံုကို တုတ္နွင့္ရိုက္ကာ " ေဟ့ေကာင္ ဝင္းခိုင္ဦး " ဟုေခၚျပီး ေျခာက္လွန္႔ေမးျမန္းၾကသည္။ ေထာက္လွမ္းေရးမ်ား ေမးျမန္းေနသည္က ဆရာေတာ္၏ စာအုပ္မ်ားကို လူထုတိုက္မွ ထုတ္ျခင္း ဟုတ္၊ မဟုတ္ကို ေမးျမန္းျခင္းျဖစ္သည္။ " ဟုတ္ပါတယ္ "ဆိုသည့္ အေျဖသာျပန္ေပးလိုက္ပါက ေထာင္မွျပန္လႊတ္ေပးမည့္ အေျခအေနမ်ားပင္ရွိသည္ဟု ဆရာေတာ္က ဆိုသည္။

သို႔ေသာ္ လူထုေဒၚအမာကို တစ္ခါတည္းသာ ျမင္ဖူးသည့္ ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူက လူထုတိုက္နွင့္ အဆက္အသြယ္ပင္ မရွိေၾကာင္းကို အမွန္တိုင္းသာ ျပန္လည္ေျဖၾကားခဲ့သည္။ ထိုအခါ ေထာက္လွမ္းေရးမ်ားက သူတုိ႔လိုခ်င္သည့္အေျဖကို မရသည့္အတြက္ ထပ္မံညွဥ္းဆဲေလသည္။

" က်ဳပ္ကသာ တစ္ခြန္းထြက္လိုက္၊ လူထုစာအုပ္တိုက္က ခ်ိတ္ပိတ္ခံရမွာ။ သူတို႔က လူထုတိုက္ကို ၿငိဳးတာ။ က်ဳပ္ကလည္း လူထုတိုက္နဲ႔ကို အဆက္အသြယ္ မရွိတာ " ဟု ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူက မိန္႔ၾကားသည္။

ထိုသို႔ စစ္ေဆးရာမွ ၁၂ ရက္ေျမာက္သည့္ေန႔တြင္ ဆရာေတာ္သည္ေတာင့္၍ မခံနိုင္ေတာ့။ ေနာက္သို႔ ပက္လက္လန္ကာ လဲက်သြားေလေတာ့သည္။ ထိုအခါ ဆရာေတာ္၏ ေနာက္နားတြင္ရွိေသာ ေထာက္လွမ္းေရးတစ္ဦးက ေပြ႕ခ်ီထားလိုက္သည္။ ထိုသူကပင္ ဦးပဥၥင္းကို အက်ဥ္းခန္းထဲအထိ ျပန္လိုက္ပို႔ေပးသည္။

" ေထာက္လွမ္းေရးထဲမွာလည္း စိတ္ေကာင္းရွိတဲ့သူက ရွိတယ္။ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းစစ္တဲ့ အာဠာဝကဆိုတဲ့သူ ၾကမ္းသထက္ၾကမ္းလာေတာ့ တစ္ေယာက္က တားတယ္။ အဲဒီသူတားလို႔ ဆက္မၾကမ္းရဲေတာ့တာ " ဟု ဆရာေတာ္က မိန္႔သည္။

ပံုမွန္စားေနက်ထမင္းနွင့္ လံုးဝမတူေသာ ေထာင္ထမင္းကို စားရျခင္း၊ ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း စစ္ေဆးခံလိုက္ရျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ဆရာေတာ္၏ အစာအိမ္ေရာဂါက ျပန္ထလာသည္။ ထိုအခါ ေထာက္လွမ္းေရးမ်ားက ဆရာဝန္ႀကီးကိုေခၚကာ စစ္ေဆးေပးသည္။ ထို႔ေနာက္မွာေတာ့ ဦးပဥၥင္းသည္ ေထာင္ထမင္းကို မစားရေတာ့။ ဝန္ထမ္းသက္သာဆိုင္က ထမင္းကို လခေပးကာ ဆြမ္းဘုဥ္းေပးခြင့္ရသည္။ ထိုဆြမ္းဖိုးကို ေထာက္လွမ္းေရးက လွဴဒါန္းေပးသည္။ ယင္းကဲ့သို႔ ဆြမ္းဘုဥ္းေပးရျခင္းမွာ ဓူတင္က်င့္လိုက္ျခင္း၏ အက်ိဳးေက်းဇူးျဖစ္သည္ဟု ဆရာေတာ္က မိန္႔သည္။

ဦးပဥၥင္း ဆြမ္းဘုဥ္းေပးရာတြင္ ကပၸိယတစ္ဦးက ဆြမ္းကပ္ေပးမွ ဘုဥ္းေပးရျခင္းျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အက်ဥ္းသားတခ်ိဳ႕က အလွည့္က် ကပၸိယလုပ္ၾကသည္။ ဤေနရာတြင္ သေဘာေကာင္းသည့္ ေထာင္ဝန္ထမ္းဆိုပါက ဦးပဥၥင္းအတြက္ လိုေလေသးမရွိ ေသေသခ်ာခ်ာ လုပ္ကိုင္ေပးရန္ ေထာင္တန္းစီးကို မွာလိုက္ပါက ေသခ်ာဆြမ္းဘုဥ္းေပးရသည္။

သို့ေသာ္ တခ်ိဳ႕ေသာ ေထာင္ဝန္ထမ္းမ်ားက ဦးပဥၥင္းကို အက်ဥ္းသားလို ဆက္ဆံခ်င္သည္။ အက်ဥ္းသားတစ္ဦးလို ေနေစခ်င္သည္။ အျပစ္ရွိ၍ ေထာင္က်ျခင္းျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အက်ဥ္းသားတစ္ဦးလို႔သာ သတ္မွတ္ၾကသည္။ ယင္းသို႔ေသာ ေထာင္ဝန္ထမ္း၊ ေထာင္မႈးတို႔နွင့္ေတြ႕ပါက ဆြမ္းဘုဥ္းေပးဖို႔ အခက္ျဖစ္ရသည္။ တစ္ခါတစ္ရံတြင္ ဆြမ္းကပ္မည့္ ကပၸိယေပၚမလာတာမ်ိဳးလည္း ျဖစ္တတ္သည္ဟု ဆရာေတာ္က မိန္႔သည္။

ဦးပဥၥင္းသည္ ေထာက္လွမ္းေရးက လွဴဒါန္းေသာ ဝန္ထမ္းသက္သာဆိုင္က ထမင္းကို သိပ္ၾကာၾကာ ဘုဥ္းမေပးလိုက္ရ။ ေထာက္လွမ္းေရးအဖြဲ႕ဝင္မ်ား အဖမ္းခံရသည့္ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ထိုအခြင့္အေရး ဆံုးရံႈးေလေတာ့သည္။

" ေထာက္လွမ္းေရးရွိတုန္းက ေထာင္ထမင္း မစားရဘူး။ ေထာက္လွမ္းေရးျပဳတ္မွ ေထာင္ထမင္း ျပန္စားရတာ၊ ဟားး ဟားး ဟားး"ဟု ေထာင္ထဲတြင္ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရသည့္ မွတ္မွတ္ရရ အျဖစ္အပ်က္တစ္ခုကို သေဘာက်ရယ္ေမာကာ ဆရာေတာ္က ျပန္ေျပာျပသည္။

ႏိုင္ငံေတာ္ဝန္ၾကီးခ်ဳပ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္္ၾကီးခင္ညြန္႔အပါအဝင္ ေထာက္လွမ္းေရးတပ္ဖြဲ႕ဝင္မ်ား ရာထူးမွ ဖယ္ရွားခံလိုက္ရသည့္ေနာက္မွာေတာ့ ေထာင္အတြင္းရွိ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ား ပိုမိုဆင္းရဲဒုကၡေရာက္ခဲ့ရသည္ဟု ဆရာေတာ္က ဆိုသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ေထာက္လွမ္းေရးမ်ားရွိစဥ္က နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ားကို ေထာက္လွမ္းေရးက တိုက္ရိုက္အုပ္ခ်ဳပ္တယ္။ ေထာင္က မပိုင္။ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ားကို ေထာင္ဝန္ထမ္းမ်ားက လက္ျဖင့္ပင္ တို႔ထိခြင့္မရွိဟု ဆိုသည္။

ေထာက္လွမ္းေရးမ်ား မရွိေတာ့သည့္ေနာက္မွာေတာ့ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ားကို ေထာင္က အုပ္ခ်ဳပ္သည္။ ယင္းေနာက္ပိုင္းတြင္ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ားကို အခန္းတြင္းမွ ထုတ္ရိုက္ျခင္း၊ ေျပးထိုးျခင္း၊ ေျခေထာက္နွင့္ေျပးကန္ျခင္း၊ ဆဲဆိုျခင္းနွင့္ သတ္ပစ္ျခင္းတုိ႔ပါ ျဖစ္လာခဲ့သည္ဟု ဆရာေတာ္က ဆိုသည္။

" ကိုယ္ေတာ္တစ္ပါးဆိုရင္ ေထာင္မႈးက ေခါင္းကို ဖိနပ္နဲ႔တက္နင္းတာ။ ေခါင္းကို တက္နင္းျပီးမွ ရိုက္တာ။ ေတာ္ေတာ္ဆင္းရဲတယ္ " ဟု ေထာက္လွမ္းေရးမ်ား ျပဳတ္သြားျပီးေနာက္ ႀကံဳေတြ႕ရသည့္ အျဖစ္ပ်က္မ်ားကို ျပန္ေျပာျပသည္။

ယင္းသို႔ အနိုင္ထက္ျပဳက်င့္ခံရျခင္းမွာ အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာကပင္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ၂၀၀၆ တြင္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုသက္ဝင္းေအာင္ ေသဆံုးခဲ့ျပီး သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ရျပီးသည့္ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ေထာင္တြင္းအုပ္ခ်ဳပ္ေရးကို ျပဳျပင္သြားခဲ့ၾကသည္။ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားတို႔ အသက္ရႈေခ်ာင္သြားခဲ့သည္ဟု ဆရာေတာ္က ဆိုသည္။

" သက္ဝင္းေအာင္က အာဏာရွင္ရဲ႕ အက်ဥ္းသားဘဝနဲ႔ ေနရတာထက္ ေသရတာျမတ္တယ္ဆိုတဲ့ ပံုစံမ်ိဳး ယူဆပံုရတယ္ဗ်။ ဘယ္သူနဲ႔မွလည္း စကားမေျပာဘူး။ မေသရံုတမည္ပဲ (ထမင္း)စားျပီးေတာ့ ေထာင္က ေဆးထိုးေပးရင္ အထိုးမခံဘူး။ ေထာင္က ေဆးတိုက္ရင္ မေသာက္ဘူး။

 ေထာင္ဝန္ထမ္းေတြ၊ ေထာင္ပိုင္ေတြ၊ ညႊန္ခ်ဳပ္ေတြ လာရင္လည္း စကားမေျပာဘူး။ ေခါင္းငံု႕ေနတယ္။ အဲဒါနဲ႔ ေသသြားတာ "ဟု ဦးဝီရသူက ေထာင္ထဲတြင္ သူေတြ႕ဖူးေသာ ကိုသက္ဝင္းေအာင္အေၾကာင္းကို ေျပာျပသည္။
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
                                         အခန္း ( ၁၃ )

ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူသည္ အက်ဥ္းက်စဥ္ကာလအတြင္း သံဃာေတာ္တစ္ပါးကဲ့သို႔သာ က်င့္ၾကံေနထိုင္ခဲ့သည္။ ေထာက္လွမ္းေရးက သကၤန္းခြ်တ္ျပီး အရပ္ဝတ္အကၤ ီ် စတင္ဝတ္ခိုင္းကတည္းက ပုဆိုးကို သင္းပိုင္လို ဝတ္ဆင္ခဲ့သည္။ ျပီးလွ်င္ ဆြမ္းကိုလည္း သံဃာေတာ္မ်ား ဆြမ္းဘုဥ္းေပးသည့္နည္းအတိုင္းသာ ဘုဥ္းေပးသည္။ ဘုန္းၾကီးဖိနပ္စီးသည္။ ဦးေခါက္းကို ေခါင္းတံုးတံုးကာထားသည္။

တစ္ရက္တြင္ ေထာင္ပိုင္သည္ ေထာင္အတြင္း လွည့္လည္ကာ စစ္ေဆးသည္။ အခန္းအေရွ႕သို႔အေရာက္တြင္ ဦးပဥၥင္းက "ဒကာၾကီး" ဟု လႊတ္ခနဲ ေခၚလိုက္မိသည္။ ေထာင္ပိုင္က "အဲဒီလို မေခၚနဲ႔ေလ။ ကိုယ့္ဘဝ ကိုယ့္အေျခေန ျပန္ၾကည့္ေပါ့ " ဟု ေျပာကာ ထြက္သြားေလသည္။

ေထာင္ပိုင္ျဖစ္သူက ဤမွ်ေလာက္သာ ေျပာဆိုခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ေထာင္ပိုင္ျပန္သြားေသာအခါ ေထာင္မွဴးက ဦးပဥၥင္းအား စည္းကမ္းမ်ား ထုတ္ေလသည္။ ဘုန္းၾကီးဖိနပ္မ်ားစီးျခင္း၊ ပုဆိုးကို သင္းပိုင္လို ဝတ္ျခင္း၊ ေခါင္းတံုးတံုးျခင္းတို႔ကို တားျမစ္သည္။ ဒကာၾကီးလို့ ေခၚျခင္း၊ အရွင္ဘုရား တပည့္ေတာ္ စသည့္ အသံုးအနႈန္းမ်ားကို အသံုးမျပဳရန္ ေထာင္မႈးက ဦးပဥၥင္းအား ေခၚေျပာေလသည္။

" သူမ်ားေတြ အလႅာရွင္ျမတ္ရဲ႕ အမိန္႔ေတာ္ခံျပီးေတာ့ေတာင္ အေသခံေသးတာပဲ။ ေရွ႕တန္းက တိုက္စစ္မႈးျဖစ္တဲ့ ဘုန္းၾကီးက ဘုန္းႀကီးအခြင့္ေရးေလးေတာ့ ေတာင္းသင့္တယ္ေပါ့ေလ။ ဘုန္းၾကီးအခြင့္ေရးမရရင္လည္း အေသခံသင့္တာေပါ့။ အဲဒါနဲ႔ ေခါင္းတံုးကို ေျပာင္ေအာင္ရိတ္၊ သင္းပိုင္ကို အၾကီးၾကီးလိပ္၊ ဘုန္းၾကီးဖိနပ္စီးသြားျပီး ေထာင္မႈးကို စိန္ေခၚတာ " ဟု ေထာင္ထဲတြင္ သံဃေတာ္တစ္ပါးလို က်င့္ၾကံေနထိုင္ရန္အတြက္ ေတာင္းဆိုရင္ဆိုင္ခဲ့ရပံုကို ဆရာေတာ္က ရွင္းျပသည္။

ဦးပဥၥင္းက ထိုသိုဝတ္ဆင္သြားသည့္အခါတြင္ ေထာင္မွဴးက ဘာမွျပန္မေျပာဘဲ ေရွာင္ေျပးသြားသည္ဟု ဦးပဥၥင္းက ဆိုသည္။ သို႔ေသာ္ ေနာက္ရက္ တန္းပိတ္ခ်ိန္တြင္ ဦးပဥၥင္းအား ေခါင္းတံုးတံုးေပးသည့္သူကို ေခၚစစ္ၿပီး တန္းစီးအားလံုးကို လူခ်ိန္းပစ္လိုက္ၾကသည္။ ထို႔ျပင္ ဦးပဥၥင္းအနားသို႔လည္း မည္သူမွ် မဝင္ရ၊ မထြက္ရဆိုသည့္ စည္းကမ္းမ်ားကိုလည္း ထုတ္ျပန္လိုက္သည္။

" အဲ့ဒီေထာင္မွဴးလည္း ဦးဇင္းကို ဒုကၡေပးျပီး မၾကာခင္ ျမစ္ၾကီးနားေျပာင္းသြားတယ္။ ျမစ္ၾကီးနားေရာက္ေတာ့ မိန္းမနဲ႔သမီးက ကားအက္ဆီးဒင့္ျဖစ္ျပီး မိန္းမေသတယ္။ သမီးက ေဆးရံုေရာက္တယ္။ သူက တာဝန္မႈးက်တဲ့အခ်ိန္ ေထာင္ေဖာက္ေျပးလို႔ သူ အလုပ္ျပဳတ္တယ္။ ဘုန္းၾကီးကို ျပစ္မွားခဲ့တဲ့ အကုသိုလ္အက်ိဳးေပးတာေပါ့ "ဟု ထို႔စဥ္က သူ႔အေပၚ ျပစ္မွားခဲ့သည့္ ေထာင္မႈးတစ္ဦး၏အျဖစ္ကို ဆရာေတာ္က မိန္႔သည္။

မႏၲေလးအက်ဥ္းေထာင္တြင္ အက်ဥ္းက်ခံခဲ့ရသည့္ရက္မ်ားတြင္ ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူအတြက္ေတာ့ ေန႔စဥ္အလုပ္မ်ားက တန္းစီကာေနသည္။ သူကိုယ္တိုင္ကလည္း ေန႔စဥ္လုပ္စရာမ်ားကို ဇယားဆြဲကာထားသည္။ တစ္ေန႔တာအတြက္ စာမဖတ္ျဖစ္ေသာေန႔ မရွိ၊ တရားမလုပ္ျဖစ္ေသာေန႔ မရွိ၊

အင္တာမဗ်ူးေသာေန႔ မရွိ၊ စာမေရးေသာေန႔ မရွိ။ ထိုအလုပ္ေလးခုကို လုပ္ကိုင္ျခင္းျဖင့္ တစ္ေန႔တာအခ်ိန္မ်ားကို ကုန္ဆံုးေစခဲ့သည္။ အက်ဥ္းက်ေနသည့္အခ်ိန္မ်ားတြင္ ဖတ္စရာစာအုပ္နွင့္ ရႈမွတ္က်င့္ၾကံစရာ တရားမရွိဘူးဆိုပါက ရူးသြပ္သြားနိုင္သည္ဟု ဦးဝီရသူက ဆိုသည္။

" ေထာင္ထဲမွာ 'လြတ္' သတင္းမေမွ်ာ္တဲ့ အက်ဥ္းသားရွားတယ္။ 'လြတ္' အေၾကာင္းမေျပာတဲ့ အက်ဥ္းသားဆိုရင္ ဦးဇင္းတစ္ပါးကိုပဲ လက္ညွိဳးထိုးၾကတယ္ "ဟု ဦးဝီရသူက ဆိုသည္။

ကုလသမဂၢအထူးကိုယ္စားလွယ္ မစၥတာဂမ္ဘာရီ ျမန္မာျပည္သို႔ လာေရာက္သည့္အခါမ်ိဳးတြင္ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားအမ်ားစုသည္ လြတ္ျငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ရေတာ့မည္။ အက်ဥ္းေထာင္မွ လြတ္ေျမာက္ေတာ့မည္ဟု ယံုၾကည္ေမွ်ာ္လင့္ၾကသည္။ မစၥတာဂမ္ဘာရီ ေရာက္လာသည္။

တကယ္တမ္းတြင္ မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ် မလြတ္။ သို႔ေသာ္ လြတ္ျငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ ေပးလိမ့္မည္ဆိုတာကို လက္မေလွ်ာ့။ ကုလသမဂၢအေထြေထြအတြင္းေရးမႈး ဘန္ကီမြန္း ေရာက္လာလွ်င္လည္း ထိုနည္းတူပင္။ ဒီတေခါက္ေတာ့ လံုးဝက်ိန္းေသလြတ္ေတာ့မည္ဟု ယံုၾကည္ၾကျပန္သည္။ သို႔တိုင္ မည္သူမွ် မလြတ္။

ယင္းသို႔ မည္သူလာလာ လြတ္ေျမာက္မည္ဟု ယံုၾကည္ေနၾကသူမ်ားကို ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူက " ဂမ္ဘာရီ အေခါက္တစ္ရာလာ မလြတ္ေစရ။ ဘန္ကီမြန္း အေခါက္တစ္ရာလာ မလြတ္ေစရ။ ၾကာေတာ့ နိုင္ငံေရးသမားေတြဆိုရင္ က်ဳပ္ကို ေတာ္ေတာ္မုန္းတယ္ "ဟု ဆိုသည္။

ဆရာေတာ္သည္ ငယ္စဥ္ကတည္းက ကြမ္းမစား၊ ေဆးလိပ္မေသာက္၊ ေကာ္ဖီမေသာက္၊ လက္ဖက္ရည္မေသာက္၊ အရက္မေသာက္ေသာေၾကာင့္ "ဦးဇင္းဗိုက္ထဲမွာ အမိႈက္ေတြ သိပ္မရွိဘူး" ဟု ဆိုသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ ေထာင္ထဲတြင္ ေဆးလိပ္ႀကိဳက္သူ၊ ကြမ္းယာႀကိဳက္သူတို႔ကို ေတြ႕ရေသာအခါ သူတို႔၏ ဒုကၡကိုၾကည့္ကာ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရသည္။ ၎တို႔သည္ ေဆးရြက္နည္းနည္းကို သတင္းစာျဖင့္လိပ္ကာ အာသာေျပရံု ေသာက္ရသည္။

ဗာဒံရြက္ကို အေျခာက္ခံကာ ပြတ္ခြ်န္းလုပ္ျပီး ေသာက္ရသည္။ ေထာင္ထဲတြင္ ေဆးလိပ္တစ္လိပ္လွ်င္ ေလး၊ငါးရာက်ပ္ျဖင့္ ဝယ္ယူကာ ေသာက္ၾကရသည္ဟု ဆိုသည္။
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
                                            အခန္း ( ၁၄ )

ဦးပဥၥင္း ေထာင္ထဲသို႔ေရာက္သည့္အခ်ိန္က ေထာင္ထဲသို႔ တရားစာအုပ္မ်ား သြင္းခြင့္ရေနျပီျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ စာအုပ္သြင္းရာတြင္ စည္းကမ္းတခ်ိဳ႕ေတာ့ရွိသည္။ မိမိႀကိဳက္သေလာက္ သြင္းခြင့္မရ။ သံုးအုပ္၊ ေလးအုပ္ခန္႔သာ သြင္းခြင့္ရသည္။

ထိုစာအုပ္မ်ားကို တျခားေသာသူထံသို႔ လက္လႊဲငွားရမ္းျခင္းမျပဳရ။ မိမိသြင္းယူထားသည့္စာအုပ္ကို မိမိသာ ဖတ္ခြင့္ရွိသည္။

ေထာင္ထဲတြင္ စာဖတ္ရျခင္းနွင့္ ပတ္သက္၍ ေနာက္ထပ္ၾကံဳေတြ႕ရသည့္ အခက္အခဲတစ္ခုက သတင္းစာတစ္ေစာင္ကို အလုအယက္ ဖတ္ရျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ သတင္းစာတစ္ေစာင္ေရာက္လာလွ်င္ ေန႔စဥ္ ျပသနာတက္ၾကရသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ တိုက္ေျခာက္တိုက္တြင္ သတင္းစာတစ္ေစာင္သာ ရေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။

တိုက္ေျခာက္တိုက္ကို ၾကည့္မည္ဆိုလွ်င္ အခန္း ၁၅ ခန္း ရွိသည့္တိုက္က ေလးတိုက္၊ အခန္း ခုနွစ္ခန္းရွိသည့္တိုက္က နွစ္တိုက္ျဖစ္သည္။ အခန္းတစ္ခန္းလွ်င္ အက်ဥ္းသားေလးဦးခန္႔ ေနသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ယင္းတိုက္ ေျခာက္တိုက္တြင္ေနေသာ အက်ဥ္းသားက ၃၀၀ နီးပါးခန္႔ ျဖစ္သည္။ ထိုအက်ဥ္းသား ၃၀၀ ဦးခန္႔က သတင္းစာတစ္ေစာင္ကို ဖတ္ေနရသည့္ သေဘာျဖစ္ေလ၏။

ထို႔ေၾကာင့္ သတင္းစာတစ္ေစာင္ ေရာက္လာပါက တိုက္တစ္တိုက္နွင့္တစ္တိုက္ လုၾကသည္။ အခန္းတစ္ခန္းနွင့္ တစ္ခန္းလုၾကသည္။ ထိုသို႔ အလုအယက္ဖတ္ၾကသည့္ အက်ဥ္းသားမ်ားတြင္ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ားက အဓိကျဖစ္ျပီး ၎တို႔အနက္ တခ်ိဳ႕မွာ ဝါရင့္သမၻာရင့္ နိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ားပင္ ပါဝင္တတ္ၾကသည္ဟု ဆရာေတာ္က ဆိုသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ တရက္တြင္ ေထာင္အတြင္းသို႔ ေထာင္ပိုင္၊ ေထာင္မႈးမ်ားနွင့္ ေထာင္ဝန္ထမ္းမ်ား လွည့္လည္ၾကည့္ရႈသည့္အခါတြင္ ဆရာေတာ္က ေထာင္အတြင္း သတင္းစာဖတ္ရသည့္ အေျခအေနကို ရွင္းျပျပီး သတင္းစာေစာင္ေရ ပိုေပးရန္ ေတာင္းဆိုသည္။

 ေန႔စဥ္ သတင္းစာကို ေထာင္မွ ဝယ္ေပးနိုင္ျခင္းမရွိပါက မိိမိတုိ႔၏ ကိုယ္ပိုင္ပိုက္ဆံျဖင့္ ဝယ္ယူမည့္အေၾကာင္း တင္ျပလိုက္သည္။

ထိုအခါ ေထာင္ပိုင္က ေထာင္မွဴးနွင့္ သူ၏ဝန္ထမ္းမ်ားကို ေမးျမန္းစံုစမ္းကာ တိုက္နွစ္တိုက္လွ်င္ သတင္းစာတစ္ေစာင္ ပံုမွန္ေပးရန္အတြက္ ခ်က္ခ်င္းဆံုးျဖတ္ေပးခဲ့သည္။ ယင္းေနာက္ပိုင္းတြင္ေတာ့ အျခားေသာစာအုပ္မ်ားလည္း သြင္းခြင့္ရလာခဲ့သည္။ သတင္းစာဆိုလွ်င္လည္း အက်ဥ္းသားတစ္ဦးလွ်င္ တစ္ေစာင္နႈန္းသြင္းခြင့္ျပဳခဲ့သည္ဟု ဆရာေတာ္က ဆိုသည္။ ထိုအခ်ိန္က ျမန္မာနိုင္ငံတြင္ အစိုးရပိုင္သတင္းစာမ်ားသာရွိျပီး ပုဂၢလိကပိုင္အျဖစ္ ဂ်ာနယ္ကိုသာ ထုတ္ခြင့္ျပဳေသးသည္။

ေထာင္အတြင္းသို႔ အစိုးရပိုင္သတင္းစာမ်ား လြတ္လြတ္လပ္လပ္သြင္းခြင့္ရလာသည့္ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ သတင္းစာအျပင္ ပုဂၢလိကဂ်ာနယ္မ်ားပါ သြင္းယူခြင့္ျပဳခဲ့ၾကသည္။ ထို႔အျပင္ တရားဝင္ခြင့္ျပဳထားသည့္ မည္သည့္ ဘာသာေရးစာအုပ္မဆို သြင္းယူဖတ္ရႈခြင့္ျပုခဲ့ျကသည္။

" စာအုပ္ေတြ လြတ္လပ္စြာဖတ္ခြင့္ရေတာ့ အက်ဥ္းသားေတြအတြက္လည္း မဆိုးဘူး။ ေသဒဏ္က်ေနတဲ့ ႀကိဳးသမားေတြကိုယ္တိုင္လည္း စာၾကီး၊ ေပၾကီးဖတ္လာတယ္။ စာေတြေပေတြ ေရးလာၾကတယ္ " ဟု ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူက ဆိုသည္။
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
                                        ဆက္လက္ေဖာ္ၿပေပးပါဦးမည္။
ဒီ " တစ္ကမၻာလုံးႏွင့္ တစ္ေယာက္ " စာအုပ္ကို ဖတ္ဖူးၿပီးသူလည္း ရွိၾကသည္၊ မဖတ္ရေသးသူမ်ားလည္း မ်ားစြာ ရွိသည္ ။ မိမိ ဖတ္ဖူးတယ္ဆုိရင္ မဖတ္ရေသးသူမ်ားအတြက္ Share လုပ္ေပးၾကပါ ။
ျမနန္းဆရာေတာ္faceboo Pageမွ ကူးယူေဖာ္ျပအပ္ပါသည္။
Powered by Blogger.